piątek, 16 maja 2014

Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna


Cel szkolenia:Gwarancja satysfakcji
ulepszenie techniki nawiązywania i utrzymania kontaktu handlowego z klientem
utrwalenie poznanych technik sprzedaży
zwiększenie skuteczności sprzedaży
wykształcenie skutecznej metody reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem
wykształcenie wszystkich podstawowych umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy
Profil uczestnika:

przedstawiciele handlowi
menadżerowie sprzedaży
sprzedawcy bezpośredni
samodzielni sprzedawcy sklepowi
telemarketerzy
osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów
osoby pracujące na promocjach
Po szkoleniu uczestnik:

ulepszy techniki nawiązania i utrzymania kontaktu handlowego z klientem
utrwali znane bądź nowo poznane, techniki sprzedaży
zdobędzie umiejętność przeprowadzania skutecznych i profesjonalnych rozmów telefonicznych
zdobędzie umiejętność prowadzenia i finalizacji procesu sprzedażowego
będzie potrafił konstruować oraz posługiwać się narzędziami sprzedażowymi
pozna zasady stosowania odpowiedniej etykiety zachowania, ubioru, etyki i wyglądu zewnętrznego
Korzyści organizacji:

Zwiększenie zysków działu sprzedaży. Podniesienie skuteczności sprzedawców, generowanej przez nich sprzedaży. Lepiej wykwalifikowana i umotywowana kadra działu sprzedaży.

Trener, szkoleniowiec

Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.

Certyfikaty i zaświadczenia



Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.

Szkolenie w liczbach

Czas trwania: ok. 6h
Ilość slajdów: ok.300
Ilość quizów: 10
Czas dostępu: 90 dni
Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia

Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:

możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy
W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.

Wymagania techniczne

Komputer z dostępem do internetu
Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
Karta dźwiękowa oraz głośniki
Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)
Gwarancja satysfakcji
Gwarancja satysfakcji

Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.

Plan kursu "Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna" wraz z poruszanymi zagadnieniami

Moduł I - Komunikacja pozawerbalna
Cel: nabycie umiejętności prawidłowego spostrzegania i interpretowania komunikatów wysyłanych przez klienta, wykorzystanie zdobytej wiedzy podczas procesu sprzedażowego, nabycie umiejętności sterowania komunikatami w celu wywarcia wpływu na kliencie.
Moduł II - Komunikacja werbalna
Cel: wykształcenie umiejętności prawidłowej konstrukcji komunikatów werbalnych, stosowania narzędzi aktywnego słuchania, wsparcia procesu sprzedaży.
Moduł III - Wstęp do sprzedaży
Cel: zdobycie ogólnej wiedzy na temat etapów sprzedaży, poznanie, warunkujących sukces w sprzedaży cech charakteru i wyglądu, poznanie technik psychologicznych i komunikatów perswazji.
Moduł IV - Rozmowa przez telefon
Cel: zwiększenie skuteczności rozmowy przez telefon, poprzez stosowanie wiedzy z zakresu technik komunikacji werbalnej za pomocą telefonu.
Moduł V - Sprzedaż bezpośrednia
Cel: zdobycie umiejętności odpowiedniego przeprowadzania i kończenia sprzedaży w kontakcie bezpośrednim.
Moduł VI - Problemy i jak je rozwiązać
Cel: nabycie umiejętności efektywnego reagowania w sytuacji kryzysowej z klientem, radzenia sobie w sytuacji konfliktowej, wykształcenie odpowiednich reakcji w kontaktach z klientami oraz otaczającymi ludźmi.
Moduł VII - Narzędzia sprzedażowe
Cel: zdobycie wiedzy na temat prawidłowego konstruowania narzędzi sprzedażowych, sprawnego dopasowywania rodzaju narzędzi do typu odbiorcy i do sytuacji.
Moduł VIII - Etyka w biznesie
Cel: poznanie obyczajów i norm towarzyskich, zdobycie wiedzy teoretycznej w sposobie ubioru, w zależności od okazji, oraz postępowania w życiu zawodowym i prywatnym przydatnej podczas procesu sprzedaży.
Egzamin końcowy
Cel: sprawdzenie zdobytej wiedzy, podczas praktycznej sytuacji sprzedażowej oraz możliwość uzyskania certyfikatu w postaci cyfrowej lub drukowanej.