poniedziałek, 19 maja 2014

97 najsilniejszych nagłówków reklamowych w historii copywritingu


DOSTAJESZ:
182-stronicową kolekcję 97 starannie wybranych nagłówków reklamowych, uznanych za najlepsze w historii, PLUS krótkie wyjaśnienie, co sprawia, że są tak dobrze sprzedają…
Listę kontrolną copywritera Johna Caplesa — zwieńczenie 49 lat pracy w reklamie. Lista pomaga przeprowadzić ostateczną inspekcję potwierdzającą, że w twoich ofertach sprzedażowych nie brakuje żadnego elementu wpływających na wysokość sprzedaży…
Mistrz Reklamy — ponadczasowe wskazówki legendy Claude Hopkinsa, oparte na dogłębnej znajomości natury ludzkiej, plus techniki stosowane przez takich copywriterów jak Joseph Sugarman, Joe Vitale, Ted Nicholas i wszystkich innych, którzy rozliczanie są za rezultaty, jakie dają ich reklamy…
PLUS zbiór artykułów z zakresu copywritingu, który jeszcze bardziej pomoże ci w stworzeniu sprzedającej
oferty marketingowej.