środa, 8 czerwca 2011

Co kobieta ma na myśli kiedy pyta: „Jak wyglądam?”

Co kobieta ma na myśli kiedy pyta: „Jak wyglądam?”
Czy wiesz jak odpowiedzieć na to podchwytliwe pytanie? Co powiedzieć, by kobieta czuła się przy Tobie wspaniale? Chcesz bez problemu sobie radzić?

Od autorki:
Zgłaszają się do mnie mężczyźni z tekstami, że nie zawsze rozumieją kobiety.
Jestem kobietą i słuchając z czym mężczyźni mają z nami problem nie zawsze od razu rozumiałam, o co im chodzi... dla mnie to przecież takie oczywiste .
Jednak nie wszystko, co oczywiste dla kobiet, jest takim dla mężczyzn (i na odwrót).
facet, który lepiej rozumie kobiety = facet, który ma powodzenie u kobiet
Zebrałam wszystkie pytania, z jakimi zgłaszali się do mnie mężczyźni i postanowiłam odpowiedzieć, o co nam (kobietom) tak naprawdę chodzi. Uważam, że korzyści będą obustronne: kobiety będą czuły się rozumiane, a mężczyźni będą mogli w końcu czuć się pewnie w każdej sytuacji.”
Autor: instruktorka uwodzenia Marlena