niedziela, 1 maja 2011

System nauki testów na prawo jazdy w 6 dni

Jak w ciągu 6 dni nauczyłem się bezbłędnie testów na prawo Jazdy i zdałem egzamin za pierwszym razem?
Jeżeli cenisz sobie każdą godzinę Twojego życia i chcesz już cieszyć się prawem Jazdy to mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Mój system do nauki testów premium właśnie zaczął być dostępny!
Podsumujmy w jakiej jesteś sytuacji:
-Do nauczenia się masz 528 pytań testowych wielokrotnego wyboru.
-78 z tych pytań jest wyjęte z kosmosu – po prostu nie wiadomo dla czego są takie a nie inne.
-„Połowę pracy wykonał ten kto zaczął” – Tu już masz od 2 dni ten początek za sobą, ale jak już zaczniesz to potrzebujesz ogromnej motywacji do nauki – nie dla każdego testy to hobby (jak dla mnie)
-Ucząc się raz musisz robić powtórki pytań by nie zapomnieć – no ale jak ogarnąć się z powtórzeniem 528 pytań?
-Goni Cię termin nieubłaganie, w końcu trzeba iść i zdać!
-Wolisz mieć testy już w głowie i iść na piwo!!
Jeżeli powyższe stwierdzenia pasują do Ciebie to:
Mam dla Ciebie świetną informację:
Wprowadzam właśnie na rynek błyskawiczne i bezbolesne rozwiązanie Twojego problemu z nauczeniem się testów na prawo jazdy!
Tego jeszcze żaden inny instruktor nie opracował !
W błyskawicznej 6-cio dniowej nauce testów najważniejsze jest (wiem z doświadczenia mojego i moich kursantów):
- mieć dobry system, który pomoże Ci posegregować pytania ze względu na ich znajomość
- ogromna motywacja do intensywnej (i efektywnej) nauki
- filmiki do każdego pytania testowego, które wyjaśnią ci o co w tym pytaniu chodzi!!
- bonus – moja pomoc i rady
I te właśnie czynniki prezentuję w moim systemie do nauki testów poznajTESTYpremium.pl
Jak działa ta metoda:
Wykorzystałem tutaj system, w którym eliminuję potrzebę wykonywania zbędnych powtórek. Jeżeli przeczytasz raz pytanie, które jest dla Ciebie proste to nie ma potrzeby powtarzać go w przyszłości. Ale ponieważ tych pytań jest 528 to w końcu pomieszały by Ci się pytania, które już znasz z tymi, które musisz powtórzyć i z tymi, których jeszcze w ogóle nie przerabiałeś!
Po prostu jeden wielki bałagan z setkami pytań.
Moja stronka uporządkowała wszystkie pytania i łatwo możesz je „posortować” tak by mieć w osobnych szufladkach te pytania, która znasz SŁABO, ŚREDNIO, DOBRZE!
ALE to nie wszystko!
Potrzebujesz jeszcze:
1). Motywacji – ja osobiście będę motywował Ciebie do nauki testów (jak to zrobię to się zdziwisz!)
2). Potrzebujesz wyjaśnień pytań testowych – Dużo łatwiej zapamiętać niektóre pytania gdy po prostu zrozumiesz o co w nich chodzi! Osobiście przygotowałem filmy z omówieniami pytań testowych.
- Konto z dostępem do wszystkich pytań testowych kat. B, na którym możesz przeglądać pytania i sortować je ze względu na ich znajomość (oszczędzasz czas na uniknięciu niepotrzebnych powtórek)
- Setki filmów z wyjaśnieniami o co tak naprawdę chodzi w konkretnym pytaniu testowym!
- Moją osobistą pomoc. Ponieważ moją stronę odwiedza ponad 10 000 kursantów miesięcznie (popatrz na licznik na stronie poznajTESTY) otrzymuję setki pytań! Staram się odpisywać wszystkim jak najszybciej ale siłą, rzeczy mam tylko 24 godziny w ciągu dnia. Kiedy zamówisz dostęp do mojego systemu stajesz się osobą priorytetową:)
Dostęp do silnego programu motywacyjnego (na razie dostępny tylko dla wybranych ochotników!)
Co mogę teraz zrobić aby zamówić nieograniczony dostęp?
Kliknij i postępuj zgodnie z instrukcjami:
DOSTĘP BEZTERMINOWY!
Co otrzymasz zamawiając dostęp do systemu błyskawicznie uczącego testów na prawo jazdy?