środa, 18 maja 2011

Indywidualny Coaching Sukcesu

Indywidualny Coaching Sukcesu w cenie przystępnej dla Ciebie od Sylwestra Oskwarek:
Indywidualny coaching sukcesu przeznaczony jest dla ambitnych osób, które chcą osiągnąć więcej.
 
Nie ma znaczenia, na jakim etapie dążenia do swojego celu jesteś. Coaching pomoże Ci osiągnąć konkretny, realny cel szybciej, niż jesteś w stanie sobie wyobrazić.

Co dostaniesz w ramach coachingu?

W ramach indywidualnego coachingu dostaniesz moją pomoc i moje osobiste zaangażowanie w zdefiniowanie i osiągnięcie Twojego celu. Pomoc będzie polegać na indywidualnych konsultacjach, które otrzymasz zdalnie.

Nie musisz nigdzie przyjeżdżać. Nie musisz tracić czasu.

Otrzymasz to, co normalnie w ramach indywidualnego coachingu kosztuje ponad tysiąc i w górę - tyle, że przez Internet, a więc dużo, dużo taniej.

Ile? To zależy od Ciebie>>>
Cały czas będziemy wspólnie pracować na Twojej indywidualnej sytuacji.

Konkretnie:
1. Pomogę Ci uszczegółowić Twój cel, żeby stał się dla Ciebie realny, osiągalny i konkretny. Jeżeli nie możesz ruszyć z miejsca i ciągle kręcisz się w kółko, jeżeli czujesz, że czas przecieka Ci przez palce, to zaczniemy właśnie od tego kroku, czyli od zdefiniowania i uszczegółowienia Twojego celu.
2. Zobaczysz, jak zrobić pierwszy krok. A wtedy zobaczysz, jak prosto "połykasz" poszczególne kroki i jak szybko posuwasz się do przodu.
3. Dowiesz się ode mnie, jak podzielić Twój cel na etapy: co zrobić wcześniej, co później. Popatrzę na Twój cel z boku i wskażę Ci to, co jest ważne, żeby zrobić w każdym z etapów. Do każdego z etapów wspólnie ustalimy datę zakończenia.
4. Będziesz śledzić swoje postępy i z każdym krokiem przybliżać się do Twojego celu. To naprawdę duża radość dla mnie pomagać takim osobom jak Ty. A dla Ciebie? Zobaczysz, jak dużą radość sprawi Ci oznaczenie kolejnych kroków jako "wykonane".

Cena - ile to kosztuje?
Oferta obejmuje dostęp do konsultacji na 30 dni.

Jak wyglądają konsultacje?
Konsultacja wygląda w ten sposób, że komunikujemy się przez internet. Ja przesyłam Ci zadania do wykonania w postaci linków do przygotowanych indywidualnie dla Ciebie nagrań mp3. Ty odpowiadasz mi zwykłym mailem.
Ta wymiana myśli między nami nie musi się odbywać w tym samym czasie – to znaczy: ja przygotowuję dla Ciebie nowe nagranie jutro rano, a Ty możesz je odsłuchać w dowolnym, odpowiednim dla Ciebie momencie. Odpowiadasz na moje pytania, uzupełniasz co trzeba, zaznaczasz, które czynności już wykonałeś i znowu ja pracuję nad Twoim kolejnym krokiem.
W związku z takim “asynchronicznym” podejściem nie da się jednoznacznie określić czasu konsultacji – koncentrujemy się na zadaniach, a nie na wypełnieniu czasu niepotrzebnym gadaniem.
                              Pozdrawiam! Sylwester Oskwarek