wtorek, 8 lutego 2011

Jak błyskawicznie i tanio zbudować dochodową listę adresową?


Jak błyskawicznie i tanio zbudować dochodową listę adresową?

... nawet jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia.

Jeśli nie masz jeszcze dużej, aktywnej listy adresowej, ale wiesz już, jak lista adresowa ważna jest w biznesie, być może zainteresuje Cię wiedza:

Co zrobić, aby zbudować listę adresową?

Jak pisać, aby reagowała?

Jak ją utrzymać i czerpać z niej zyski?

Kurs o budowaniu Twojej własnej listy adresowej, który krok po kroku przedstawi Ci fundamentalne prawa budowania listy i odpowie na Twoje pytania, takie jak:

1. Jak rozpocząć budowanie listy adresowej nawet jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia, nawet jeśli nie masz jeszcze strony www.

2. Jak przyciągnąć subskrybentów na listę? Czyli co zrobić, aby ludzie walili drzwiami i oknami na Twoją listę i sami zachęcali do tego wszystkich swoich znajomych.

3. Jak nawiązywać nowe kontakty? Jak dać załążek swojej liście, jak dogadać się z osobami, które mogą kilkukrotnie przyspieszyć budowanie Twojej listy.

4. Jak zadbać o to, aby subskrybenci nie wypisywali się z listy? Jak do nich pisać, aby mimo łatwego sposobu wypisania się z listy nie robili tego? Jak częste powinny być e-maile, jak długie i z jaką treścią, aby Twoi subskrybenci byli nimi zachwyceni.

5. Jak zdobywać adresy legalnie? Jakie techniki budowania listy adresowej są w Polsce dozwolone, kto próbuje Cię oszukać i jak nie kupić okazyjnie bazy, za którą pójdziesz siedzieć, albo w najlepszym wypadku Twoje serwisy zostaną permanetnie zablokowane.

6. Jak zarządzać listą adresową? Jaka częstotliwość wysyłania e-maili jest prawidłowa? Jak to ustalić? A jak długie powinny być Twoje maile? Czy wysyłać w mailu całą treść, czy tylko zajawkę i link? A może wysyłać załączniki?

7. Jak pozyskiwać adresy NIE SPAMUJĄC? Jak LEGALNIE przejmować cudze bazy adresowe tworząc w ten sposób własną bazę LOJALNYCH czytelników? Do kogo można wysłać e-mail bez pozwolenia, a do kogo nie wolno?

8. W jaki sposób podtrzymywać kontakt, zwiększając sprzedaż? Jak ZAUTOMATYZOWAĆ budowanie relacji z listą i jak ZAUTOMATYZOWAĆ sprzedaż Twoich produktów?

9. Jak pozyskać najbardziej wartościowych (docelowych) adresatów, a nie tylko dużą liczbę mniej istotnych adresów? Czy wiesz, że dobrze zarządzana lista 16 tysięcy osób może być bardziej opłacalna i aktywna niż źle zarządzana lista 250 tysięcy adresów?

…i wiele, wiele innych.


Dzięki temu kursowi poznasz odpowiedzi na WSZYSTKIE Twoje pytania o budowaniu listy adresowej...


Kurs jest częścią bestsellerowego kursu Internetowy Milioner i od wielu lat doskonale sprawdza się w tysiącach e-biznesów.