środa, 14 lipca 2010

Niewidzialne Techniki Sprzedaży


Autorzy tego szkolenia stawiają retoryczne raczej pytanie:

Chcesz się odkuć po kryzysie?

Niewidzialne Techniki Sprzedaży to system, który daje:

1. PRZEWIDYWALNOŚĆ,

2. POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA

3. i OBNIŻENIE KOSZTÓW.

Te 3 cechy sprawiają, że Klienci kochają McD i innego tego typu biznesy. W każdym czasie, a w czasie kryzysu zwłaszcza, Klienci boją się, że coś ich zaskoczy. Dlatego są lojalni wobec swoich dostawców. Przewidywalność daje im poczucie bezpieczeństwa, a to jedna z najważniejszych potrzeb każdego człowieka.

"Niewidzialne Techniki Sprzedaży" dają rezultaty nawet dzisiaj, po największej fali kryzysu. Działały też w kryzysie. Ale dopiero ubrane w odpowiednio przemyślany SYSTEM tworzą tarczę, dosłownie pole siłowe na około biznesu, które chroni go przed zawieruchami na rynku.

Pozbądź się problemów finansowych i rozwiń sprzedaż - teraz!

Abyś mógł dzisiaj skutecznie rozwijać sprzedaż w Twojej firmie i abyś mógł pozbyć się wszystkich problemów finansowych, musisz wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe w taki sposób, aby tworzyły spójny SYSTEM. Aby było to możliwe, stworzono nową edycję naszego kursu: "Niewidzialne Techniki Sprzedaży 2:0: Marketing Antykryzysowy"

Zobacz co dostaniesz:

31 modułów kursu. W tych trwających 11h i 27 min 31 modułach, na 259 slajdach, tłumaczą:

1. Jak składać źródła przychodu aby pewnie i stabilnie powiększać Twoje zyski w ciągu wielu lat – nieważne czy prowadzisz jednoosobowa firmę, czy zatrudniasz stu pracowników.

2. Jaką technikę zastosować aby 3-5-10 razy powiększyć skuteczność Twojej reklamy?

3. Jak nowocześnie myśleć o rozszerzaniu grupy stałych klientów, oraz jak powiększać z niej zysk?

4. Jak zbudować prawdziwą lojalność Twoich klientów?

5. Jakie techniki zastosowali inni aby nawet kilkukrotnie podnieść sprzedaż i zyski – każdego roku? Jak Ty możesz je wykorzystać?

6. Jak błyskawicznie „oswajać” klienta aby w końcu go „uwieść” i krok po kroku doprowadzić do stałych zakupów?

7. Jak sprawić, aby nasze produkty i usługi sprawiały wysoką satysfakcję klientom?

8. Jak wykorzystać dostęp do największych mediów [lub tych, które Ciebie interesują] zupełnie za darmo? Przykłady z Polski i gotowe rozwiązania.

9. Jaki sposób myślenia o kliencie przyniesie Ci największe zyski przez wszystkie nadchodzące lata? Tego za nic w świecie nie powinni się dowiedzieć Twoi konkurenci.

10. Jak tworzyć oferty Twojej Firmy, których nikt przy zdrowych zmysłach nie odrzuci? Jak potężnie wpływać na psychikę klienta nakłaniając go do zakupu?

11. Jak usunąć podstawową barierę powstrzymującą Twoich klientów przed zakupem u Ciebie? Po jej usunięciu zdarza się, że sprzedaż rośnie kilkukrotnie nawet w ciągu miesiąca.

12. Jak możesz sprowadzić nawet tysiące nowych klientów w ciągu kilku dni do Twojej Firmy – zupełnie za darmo? Przy stosowaniu tej techniki należy dobrze ocenić „moce przerobowe” firmy aby nie mieć problemów z nadmiarem zleceń i pracy.

13. Jak mądrze wykorzystać wrażliwość cenową klientów aby tłumnie pojawili się u Ciebie?

14. Jak skutecznie zachęcić klientów aby polecali Cię swoim znajomym?

15. Jak tanio i szybko dotrzeć do niedostępnych do tej pory nowych zasobów klientów, skłonnych do zakupu?

16. Jakie techniki możesz zastosować aby przekształcić jednorazową transakcję w stały odbiór [ADO czyli „Aż Do Odwołania”]?

17. Jakie dodatkowe źródła zysków możesz łatwo uruchomić powiększając zysk z każdego pozyskanego klienta bez dodatkowych kosztów?

18. Jak najprościej nakłonić dostawców [w tym konsultantów oraz agencje reklamowe] do realizacji Twoich celów – obniżając przy tym koszty stałe?

19. Jak sprawić, żeby kontakt z Twoją Firmą był dla klienta pozytywnym i przyjemnym doświadczeniem tak aby chciał powrócić w towarzystwie znajomych?

20. Jak wywołać w umyśle Twojego klienta „top of mind” – sytuację, gdzie Ty i Twoje firma pierwsi przychodzicie na myśl gdy klient poszukuje produktu z Twojej branży?

21. Jak najłatwiej i najtaniej zbudujesz opinię eksperta, która wzmocni motywy zakupowe klienta na Twoja korzyść?

22. Jak skutecznie podwyższać wartość postrzeganą Twojego produktu, tak, aby konkurencja wyglądała na kiepską i drogą?

23. Jak najprościej nakłonić klienta aby za każdym razem zakupił więcej u Ciebie? Dzięki tylko tej jednej technice możesz zabezpieczyć finansowo Twoją firmę.

24. Jak pisać skuteczne oferty i e-maile, które sprawiają, że klienci walą do Twych drzwi z pieniędzmi lub osobiście Cię przepraszają, gdy nie mogą kupić!

25. Jak wpłynąć na proces decyzyjny klienta tak aby wybrał właśnie Twój produkt?

26. Jak ograniczyć ilość klientów i jednocześnie dramatycznie podnieść zyski firmy?

27. Jak odkryć i spieniężyć ukryte zasoby Twojej firmy? W wielu firmach zyski z tej techniki przewyższają te z tradycyjnej działalności.

28. Jak najłatwiej i praktycznie bez żadnych kosztów możesz zmienić reguły gry w branży na Twoją korzyść?

29. Jak płacić znacznie mniej za reklamę i jednocześnie powiększyć jej skuteczność? Dodatkowo – nakłaniając wszystkich dostawców do powiększonego wysiłku?

30. Jak sprawić aby Twoja Firma stała się dla klientów jedynym logicznym wyborem?

31. Jak uniknąć kosztownych pułapek marketingu i reklamy? Jak uzyskać maksimum ze wszystkich działań reklamowych?

32. Czym jest „noktowizor marketingowy” i dlaczego może stać się źródłem Twoich największych sukcesów?

33. Jak przekonać Twoich najbardziej opornych klientów?

34. Jak radykalnie skrócić cykle sprzedażowe w Twojej Firmie?

35. Jakie swoje niewykorzystane zasoby możesz prawie natychmiast zamienić na gotówkę?

36. Jak pewnie i systematycznie powiększyć przychody w czasie zastoju/kryzysu?

6 godzinnych spotkań on-line na żywo we wrześniu
29 godzin nagrań "Niewidzialne Techniki Sprzedaży 1.0"

Lista wykładów:

1. 3 Sposoby Zwiększania Sprzedaży (1h 22 min.)

2. Odwracanie ryzyka (1h 20 min.)

3. Budowanie Listy Adresowej (2h 17 min.)

4. Składanie Źródeł Klientów (1h 5min)

5. Systemy Rekomendacji Klientów (1h 59 min)

6. Testowanie (1h 37 min.)

7. JV (Współpraca) (2h 54 min.)

8. Rynek wewnętrzny (2h 31 min.)

9. DODATEK Jak badać oczekiwania klientów? (13 min.)

10. Nie poluj! Hoduj! (2h 19 min.)

11. CLV - cz1 (2h 18 min.)

12. Cross i Up-selling oraz USP (2h 20 min.)

13. Co zrobić, gdy odchodzi najlepszy handlowiec? (20 min.)

14. Copywriting (2h 39 min.)

15. DODATEK - Marketing bezpośredni (14 min.)

16. Prosty i przyjemny biznes - cz1 (1h 56 min.)
 

7 godzin video-poradnika "impleBOT Ekspert"

1. Dowiesz się jak skonfigurować wszystkie parametry impleBOTa tak, aby wspierały Twój marketing.

2. Dowiesz się jak wyciągnąć maksimum z CO-REG - naszego systemu korejestracji, który za darmo może Ci wygenerować o 30% większą listę.

3. Pokażę jak tworzyć formularze subskrypcji i jak umieszczać je na stronie www, aby były maksymalnie skuteczne.

4. Dowiesz się, jak zintegrować impleBOT z Twoim systemem e-commerce albo Twoją stroną www dzięki metodzie GET.

5. Pokażę Ci, jak stworzyć kolejkę autorespondera, która będzie budowała Twoją markę, budowała silną relację z klientami, promowała produkty i usługi oraz zwiększała dochód generowany przez klientów.

6. Dowiesz się, jak stworzyć serię kursów e-mailowych, które będą ZA DARMO budowały Ci Twoją główną listę adresową z szybkością nieporównywalną z niczym innym.

7. Pokażę Ci, jak śledzić skuteczność Twoich wiadomości z autorespondera i Twoich jednorazowych e-mailingów.

8. Omówię bardzo dokładnie najlepsze strategie i metody wysyłania jednorazowych e-mailingów do Twojej listy adresowej.

9. Pokażę Ci techniki Precyzyjnego E-Mail Marketingu, które potrafią zwiększyć skuteczność e-maili nawet kilkukrotnie eliminując prawie do zera liczbę rezygnacji lub zirytowanych czytelników. Tylko w impleBOT takie rzeczy są możliwe.

10. Dowiesz się, jak analizować raporty dostępne w impleBOT aby zwiększyć liczbę rejestracji na liście i zwiększyć skuteczność e-maili.

To nie są wykłady na slajdach. Otrzymasz nagranie mojego ekranu, na którym wykonuję te wszystkie czynności na nowym koncie impleBOT przechodząc wszystkie kroki jeden po drugim. Nie ma lepszej metody nauki.

5 godzinnych wykładów z Konferencji CzasNaE-Biznes 2009

Te 5 wykładów będzie dotyczyło 5 krytycznych zagadnień:

1. STRATEGIA: Strategia Biznesowa dla Dużych Chłopców i Dużych Dziewczynek

2. STRONY WWW: Jak manipulując elementami stroną WWW natychmiast zwiększyć sprzedaż?

3. E-MAIL MARKETING: Jak wykorzystać Integration Marketing by błyskawicznie i bezpłatnie zbudować listę adresową?

4. COPYWRITING: Jak stworzyć historię, która podwoi skuteczność Twojej oferty?

5. REKLAMA: Jak kupować Klientów za mniej, niż później wydadzą u Ciebie?