piątek, 9 lipca 2010

Nie na temat - Dziś premiera mojej najnowszej książki!

Większość z Was wie, że napisałem i wydałem dwa poradniki:









Dzisiaj, bardzo niespodziewanie dla mnie samego, nastąpiła premiera mojego najnowszego ebooka pt. „Bagna”.



I teraz niespodzianka – nie jest to przewodnik po polskich bagnach! Nie jest to również kolejny poradnik! To zbiór opowiadań.



Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę Wydawnictwa www.e-bookowo.pl dzięki któremu ten ebook się ukazał.



Oprócz mojej „Bagna” znaleźć tam można szeroki wybór publikacji na różne tematy, forum, opis najnowszych wydarzeń, e – pasaż z publikacjami innych wydawnictw.



Zapraszam do zapoznania się z fragmentem książki na stronie wydawnictwa. Możesz również pobrać spory fragment na swój komputer.
Oczywiście zachęcam do kupna całości!



Pozdrawiam!



Przemysław Pufal