piątek, 13 czerwca 2014

Rekrutacja i selekcja pracowników


Cel szkolenia:Gwarancja satysfakcji

zdobycie praktycznej wiedzy i kwalifikacji pozwalających na sukcesywne
przeprowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników od momentu
określenia zapotrzebowania, aż po zatrudnienie i wdrożenie kandydata na
stanowisko pracy

Profil uczestnika:

pracownicy działu personalnego
menadżerowie odpowiedzialni m.in. za rekrutację
wszyscy Ci, którzy stoją lub staną wkrótce przed koniecznością przygotowania i przeprowadzenia procesu rekrutacji
obecni lub przyszli właściciele małych i średnich firm

Po szkoleniu uczestnik:

zdobędzie wiedzę, która pozwoli rozpocząć proces rekrutacji, jego przygotowanie i dalsze prowadzenie
pozna metody i etapy procesu rekrutacji
zdobędzie umiejętność prawidłowego poszukiwania odpowiednich kandydatów
będzie potrafił poprawnie analizować przesyłane dokumenty i dokonać selekcji aplikacji
zwiększy efektywność i skuteczność przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych
będzie potrafił przeprowadzić proces rekrutacji, aż po zatrudnienie i wdrożenie nowego pracownika do firmy

Korzyści organizacji:

Wzrost kwalifikacji kadry odpowiedzialnej za rekrutację i selekcję pracowników. Wzrost aktywów firmy poprzez zatrudnienie wartościowych i odpowiednich na dane stanowisko pracowników. Obniżenie kosztów związanych z pozyskaniem i wdrożeniem nowego pracownika.