środa, 25 stycznia 2012

Manipulacja neuroperswazyjna



Najnowsze sposoby na perswazje i manipulacje (FAKTY I MITY)



Jeżeli choć trochę interesujesz się tematem perswazji i manipulacji, to czeka na Ciebie nowa publikacja, której niestety nie mogę porządnie zareklamować.


Dlaczego? Są 2 powody:


1. To kontrowersyjna książka i niebezpieczna wiedza.


Boję się, że gdybym dokładnie opisał, co konkretnie można zrobić z innym człowiekiem za pomocą opisywanych w książce technik, to mogłaby się ona dostać w niepowołane
ręce osób, które wyrządziłyby innym szkodę.

To nie żart czy chwyt marketingowo-perswazyjny. Staram się dobrać słowa tak, by nie wzbudzały niepotrzebnych emocji i pokazały, o czym jest ta publikacja. Ciężko mi to idzie, bo to jak zabawa bombą, a ja jestem bardzo podekscytowany i drżą mi ręce...


2. Nie mogę zbyt wiele napisać o niezwykłych osiągnięciach autora.
Zazwyczaj dużo mówi się i pisze o autorze publikacji, by udowodnić, że jest prawdziwym ekspertem w swojej dziedzinie. A ja muszę milczeć, choć wiem tyle, że czasu by nie starczyło, by opisać jego osiągnięcia i kwalifikacje.


Dlatego zapraszam Cię na stronę, gdzie starałem się nieco bardziej uchylić rąbka tajemnicy o tej wybuchowej wiedzy na temat najnowszych technik perswazji i manipulacji >>


Darek Puzyrkiewicz
Najnowsze sposoby na perswazje i manipulacje