piątek, 5 sierpnia 2011

METODA MAJEWSKIEGO: Jak pozyskiwać wielu Klientów tanimi ofertami i zarabiać na sprzedaży drogich?

Jak błyskawicznie zwiększyć sprzedaż Twoich usług, szkoleń lub info-produktów oferując darmową lub bardzo tanią zachętę? Jak na każdym nowym Kliencie zarobić średnio 59 zł natychmiast i 158 zł w ciągu półtora roku oferując usługę lub produkt za 4,88 zł?

Jak pogodzić dużą popularność najtańszych ofert z dużymi zyskami generowanymi przez te drogie?

“Metoda Majewskiego” jest tak prosta, że mogę ją opisać kilkoma punktami:

Pytasz Klientów i potencjalnych Klientów czego chcą się dowiedzieć. KAŻDA usługa wiąże się z wiedzą, którą można Klientowi dostarczyć. Nie ważne, czy sprzedajesz wiedzę czy inne usługi - do każdej można zaoferować wiedzę.

Organizujesz i nagrywasz audycję na żywo... albo nagrywasz ją “na sucho”.

Udział lub odsłuchanie oferujesz za darmo aktywnym Klientom i osobom, które odpowiedziały na ankietę.

Udział lub odsłuchanie oferujesz na otwartym rynku w normalnej, rynkowej cenie.

Potencjalnym Klientom i Klientom, którzy dawno nic nie kupili, oferujesz udział za symboliczną kwotę. Tak, aby musieli coś wydać, ale żeby nie była to duża kwota. Wartość nagrania powinna być wielokrotnie większa niż cena rynkowa, nie mówiąc nawet o zniżce.

Wszystkim, którzy otrzymają lub kupią dostęp do nagrania oferujesz JEDNORAZOWĄ OFERTĘ. Oferta ta proponuje wybrany, wysokomarżowy produkt lub usługę w doskonałych warunkach - z obniżoną ceną lub zestawem unikalnych bonusów. Robisz taką ofertę “ala Groupon”, ale JEDNORAZOWĄ. Jeśli Klient nie podejmie decyzji o zakupie natychmiast, straci okazję.

I to wszystko.

Powyżej zdradziłem Ci “Metodę Majewskiego”. Sama metoda jest bardzo prosta, ale trzeba umiejętnie ją wdrożyć, aby wykorzystać jej potencjał.

Jest kilka pytań, na które musisz znaleźć odpowiedź, aby “Metodę Majewskiego” zadziałała.

Jak stworzyć ankietę, na którą ludzie będą chcieli odpowiedzieć?

Jakie ważne jeszcze pytanie bezwzględnie trzeba zadać w ankiecie, aby miała ona sens?

Jak napisać e-mail/reklamę/wpis na bloga, aby ludzie chcieli wypełnić ankietę?

Jak przeprowadzić i nagrać audycję nawet na komputerze za 500 zł?

Jak transmitować audycję na żywo nawet do 100 osób za 20 zł miesięcznie?

Jakim programem nagrać audycję, jak ją skompresować i opublikować w Internecie?

Jak wystawić nagranie do sprzedaży?

Jak stworzyć Jednorazową Ofertę bez potrzeby pisania lub kupowania skryptów PHP?

Jaki element MUSI znaleźć się na Jednorazowej Ofercie? Bez tego elementu nie będzie ona skuteczna... i nie, nie chodzi o zniżkę.

Jak pisać e-maile, wpisy na bloga i reklamy, aby ludzie chcieli kupować naszą tanią ofertę?

Jak Metodą Majewskiego zaktywizować starych Klientów, którzy dawno nic nie kupili?

Jak zastosować Metodę Majewskiego BEZ potrzeby nagrywania audycji?