wtorek, 16 grudnia 2014

Jak ŁATWO dotrzeć do klientów i budować z nimi dobre relacje


Szkolenie „Poznaj Umysł Klienta” składa się z 4 modułów:

- Poznasz mózg człowieka.
- Dowiesz się które części mózgu odpowiadają za poszczególne procesy.
- Będziesz w pełni rozumiał zależności zachodzące pomiędzy tymi częściami.
  

- Poznasz czym jest umysł świadomy oraz umysł nieświadomy.
- Dowiesz się czym zajmuje się każdy z umysłów.
- Dowiesz się które części mózgu odpowiadają za umysł nieświadomy, a które za umysł świadomy.
  

- Dowiesz się w jaki sposób podejmujemy decyzje.
- Poznasz narzędzia umożliwiające wpływanie na decyzje.
- Poznasz rodzaje filtrów w umyśle oraz sposób ich działania.
- Poznasz siłę sugestii.
- Nauczysz się budować relacje oparte na dobrym kontakcie.


- Dowiesz się czym tak naprawdę jest pierwsze wrażenie.
- Dowiesz się ile masz czasu, aby wpływać skutecznie na klienta.
- Zyskasz narzędzia pozwalające Ci wpłynąć na opinię na Twój temat.
- Dowiesz się co robić, jeśli wypadniesz niekorzystnie podczas pierwszego kontaktu.

  
Ale to nie wszystko. Bonusy: 


Konsultacja E-mail (wartość 150 zł)

Jeśli po szkoleniu pojawią się jakiekolwiek pytania, możesz zadać mi je za pośrednictwem e-maila, a ja udzielę Ci możliwie wyczerpującej odpowiedzi zgodnie z moją wiedza i doświadczeniem. Możesz także skonsultować się ze mną w sprawie trudnych przypadków, z którymi się spotkałeś, a ja powiem Ci jak krok po kroku poradzić sobie z tymi wyzwaniami.



Poznaj sekret firmy Apple (Wartość: BEZCENNA)

Jako bonus otrzymasz dostęp do nagrania, które pokazuje w jaki sposób takie firmy jak Apple, Microsoft, McDonalds, czy też takie osoby jak Martin Luther King, czy Gandhi potrafili porwać tłumy. Dowiesz się co łączy te osoby i te firmy. Nagranie zostało obejrzane już ponad 13 mln razy przez ludzi na całym świecie i cieszy się niezwykle dobrą opinią. Jest to prawdopodobnie najcenniejsza wiedza biznesowa skondensowana w jednym krotkim wykładzie. To własnie ta wiedza sprawia różnice pomiędzy prawdziwymi liderami, a firmami, których jest wiele na rynku. 



Uwaga: To szkolenie nie jest dla każdego.
  

Z całą pewnością nie jest dla osób które:

a)    chcą bezkarnie manipulować zachowaniem innych osób aby osiągać wyłącznie swoje cele,
b)    zamierzają wykorzystać je do sprzedaży produktów, które są wadliwe lub słabe jakościowo,
c)    liczą na zyskanie ponadnaturalnych zdolności.


To szkolenie przeznaczone jest dla osób które:

a)    zamierzają poprawić swoje wyniki w sprzedaży,
b)    zamierzają rozwijać się w kontekście zawodowym i prywatnym,
c)    chcą budować długotrwałe i etyczne relacje z klientami,
d)    chcą tworzyć trwałe relację z innymi ludźmi,
e)    planują prowadzić swój własny biznes w sposób etyczny.