piątek, 14 maja 2010

Dla każdego coś dobrego! Kursy dla leniwych i oszczędnych!

Dzisiaj postanowiłem obdarować Cię przekleństwem wyboru. Nadmiar propozycji może przyprawić o ból głowy, wtedy trudno się zdecydować i wybrać cokolwiek.



Ale o tyle mamy ułatwiony wybór, że wszystkie szkolenia i kursy, do których poniżej podaję linki, są za darmo. Lubię takie okazje, to już wiesz.
Z darmowej wiedzy zbudowałem już sobie własne zbiory w kilkunastu tematach i wciąż z tych zasobów korzystam.







Już się zapisałem!







Dla wszystkich mam i tatów




Zaraz zapiszę na ten kurs moją osobistą żonę!







Takie hasła zawsze mnie przekonują!










W pracy zawodowej obserwuję jaką traumą dla dzieci jest rozwód ich rodziców. Zawsze trzeba zrobić wszystko, żeby jeśli już do rozwodu dochodzi, dzieci ucierpiały jak najmniej.










Również w pracy obserwuję, że część z nas tylko myśli, że kontroluje własne życie… Sprawdź czy czasami do nich nie należysz.










Od dłuższego czasu obiecuję sobie, że się tego nauczę. Teraz mam okazję.






Rozstanie bez cierpienia…

Na szczęście nigdy się nie rozstawałem!










Oczywiście zapisałem się, tym bardziej, że planuję zakup nowego aparatu a i wakacje już całkiem blisko. Hura!










Oj, to coś dla mnie: połączenie słuchania muzyki
i lenistwa…



Te kursy są mailowe i trwają od 5 do 7 dni. Sporo wiedzy, ale na tyle krótko, żeby się nie zmęczyć.



Idealne dla leni i oszczędzających, takich jak ja: wprost na komputer, za darmo, bez wysiłku.