środa, 31 marca 2010

Jak skutecznie osiągnąć wymarzony cel i mieć poukładane życie?


Ten kurs jest dla Ciebie jeżeli:

• Poświęcasz zbyt dużo uwagi rzeczom nieistotnym

• Czujesz się przytłoczony nadmiarem zajęć

• Masz wrażenie, że nie panujesz nad swoim czasem

• Jednocześnie studiujesz, pracujesz, prowadzisz firmę, zajmujesz się rodziną, ...

• Brak ci konsekwencji i wytrwałości

• Nie masz zdefiniowanych konkretnych celów

• Robisz kilka rzeczy na raz nie skupiając się na żadnej z nich dostatecznie, co sprawia, że zajmuje ci to więcej czasu

• Nie potrafisz zorganizować się na tyle, żeby ustalić sobie kolejkę tematów i priorytety

• Mówisz sobie: "a dziś mi sie nie chce, zrobię to jutro"

• Brakuje Ci konkretnego planu działania, ustalenia priorytetów,

• Masz dużo wydarzeń w ciągu dnia, które nie dadzą się do końca przewidzieć..

• Nie potrafisz być konsekwentny w działaniu,

• Często się rozpraszasz i zaczynasz kilka rzeczy jednocześnie,

• Odkładasz najtrudniejsze rzeczy i sprawy na później


Będzie Ci ciężko poukładać sobie czas raz na zawsze.

Oprócz 4 nagrań, które otrzymasz w ramach tego kursu, otrzymasz również motywujący kurs mailowy.

Opinie uczestników próbnej edycji kursu:

Maciej: moja opinia jest pozytywna i na pewno jestem skłonny polecić to szkolenie moim znajomym.

Artur: Jak na razie to był mój pierwszy kurs, z którego bardzo dużo skorzystałem. Właściwie przełamałem pewne ograniczenia związane z organizowaniem czasu. Rzeczywiście już po 3 miesiącach osiągnąłem więcej - możliwe, że 4 razy szybciej osiągnąłem pierwszą część celu. Cały czas czuję się "pilnowany" - a to powoduje mobilizację i koncentrację na osiąganym celu.

Kurs organizuje Sylwester Oskwarek autor książki: Zarządzanie czasem. 9 instrukcji krok po kroku
do szybkiego wdrożenia w polskich warunkach.