wtorek, 30 listopada 2010

Premiera publikacji "Będę pisarzem!"

Wiele osób marzy o tym, aby napisać książkę, jednak brak im doświadczenia, by zrealizować to pragnienie. Publikacja "Będę pisarzem" to wielki amerykański bestseller, który nauczy Cię, jak pisać, by zostać pisarzem z prawdziwego zdarzenia. Dodatkowo książka zawiera między innymi ćwiczenia pomagające w pisaniu oraz receptę na to, by pisać w wyznaczonych do tego godzinach i wyrobić sobie "lekkie pióro". Czytając „Będę pisarzem!” poznasz największe sekrety wielkich pisarzy i dowiesz się, jaką rolę w pisaniu odgrywa ich podświadomość i jak ją nakłonić do pisania.

Przypominam, że poszukuję osób, które chciałyby wydać własną książkę. Autorzy poradników otrzymywać będą prowizję od każdego sprzedanego egzemplarza. Zgłoś się już teraz! Pisz: przemyslawpufal@gmail.com

poniedziałek, 29 listopada 2010

Tylko przez 2 dni kurs komunikowania się za darmo!

Tylko do 30 listopada mój autorski kurs komunikowania się całkowicie za darmo dla wszystkich bez ograniczeń. Powstał właściwie jako dodatek do mojego podręcznika „Klucz do skutecznej komunikacji” i teraz masz ostatnią szansę, aby mieć go za darmo.
Wejdź na stronę www.przemyslawpufal.blogspot.com
Po prawej stronie znajdziesz formularz zapisu. Wpisujesz imię i maila i… po chwili otrzymasz pierwszą część kursu. A w kolejnych dniach aż 66 ćwiczeń z gadania!
Ćwiczenia te:
- pomogą Ci znaleźć błędy jakie popełniasz w trakcie rozmów z innymi,
- pokażą Ci jak rozmawiać efektywnie, czyli po prostu jak dogadać się.
Z kursu dowiesz się:
- jak… słuchać,
- jak… odmawiać,
- a nawet jak… się kłócić!
W poszczególnych częściach kursu zadam Ci wiele niewygodnych pytań dotyczących Twojego stylu komunikowania się. Podam Ci również jeszcze więcej wskazówek co do poprawnego komunikowania się.
Pospiesz się! Kurs będzie darmowy tylko do 30 listopada. Powiadom znajomych, rodzinę, żeby potem nie musieli go kupować, skoro teraz jest za darmo!
http://www.przemyslawpufal.blogspot.com/

piątek, 26 listopada 2010

"Choroba refluksowa przełyku. Poradnik dla Pacjenta"

Czy wiesz, że refluks przełyku u 90% Pacjentów jest wyleczalny?



Oto dowód - dostajesz gotowe rozwiązanie w postaci poradnika od doktora Kokurewicza.


Poradnik "Choroba refluksowa przełyku. Poradnik dla Pacjenta" został także wzbogacony o jadłospisy, które przygotował zawodowy dietetyk.


Dzięki temu poradnikowi:


• dowiesz się wszystkiego o chorobie refluksowej przełyku,


• poznasz, co tak naprawdę oznacza równoważenie produktów,


• nauczysz się dobierać produkty i układać właściwie dietę,


• szybko zmienisz nawyki żywieniowe, które są podstawą wyleczenia,


• dostaniesz gotową listę produktów i schemat ich równoważenia,


• odzyskasz zdrowie i energię,


• poczujesz wolność i ulgę,


• będziesz cieszyć się życiem!


Poza tym przygotuj się na to, że:


• zaoszczędzisz czas i pieniądze (koniec z drogimi wizytami u lekarzy),


• przestaniesz wydawać fortunę na leki.


Wydanie drugie zostało wzbogacone m.in. o dwa jadłospisy – każdy na 7 dni – uwzględniające: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację oraz wartości odżywcze (energia, białko, tłuszcz, błonnik, cholesterol).


Jadłospisy zostały przygotowane przez dietetyka zgodnie z wytycznymi dla diety w chorobie refluksowej przełyku. Zobacz, na ich podstawie, jak możesz układać swoją dietę.


Zadbaj o siebie, zaoszczędź na lekarzach i lekarstwach kupując poradnik „Choroba refluksowa przełyku”



poniedziałek, 22 listopada 2010

Ewa Glińska, Magdalena Florek, Anna Kowalewska – Wizerunek miasta od koncepcji do wdrożenia

Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej natomiast, liczne przykłady rozwiązań i zastosowań różnego rodzaju instrumentów kształtujących ów wizerunek. Sprawia to, że niniejsza publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy dla badaczy poruszających się w tej tematyce, lecz także interesującą i zrozumiałą literaturą dla władz zarządzających przestrzenią oraz dla lokalnych organizacji.




 
WSTĘP DO KSIĄŻKI:


Satysfakcja i dobrobyt mieszkańców, czyli głównych beneficjentów przestrzeni miejskiej, to nadrzędny cel wszelkich działań w mieście. Zapewniając odpowiednią jakość życia miasta, rywalizują o uwagę i zaufanie inwestorów, turystów, studentów, wykwalifikowanych pracowników, zainteresowanie mediów czy przywiązanie mieszkańców. W konsekwencji, miasta współzawodniczą o pożądane opinie i odczucia, czyli o właściwy wizerunek.

Głównym walorem miasta coraz częściej staje się atrakcyjny wizerunek, którego siła zależy od unikatowej kombinacji materialnych i niematerialnych, racjonalnych i emocjonalnych czynników. Ważne jest zatem, aby włodarze miejscy, a także sami mieszkańcy byli świadomi tego, jak ich miasto postrzegane jest przez otoczenie, czyli w jaki sposób życie w mieście we wszystkich jego aspektach odzwierciedlone jest w jego wizerunku. Diagnoza tego stanu wskaże, jakiego rodzaju decyzje i działania powinny zostać podjęte, aby ów wizerunek podtrzymać, poprawić bądź całkowicie zmienić.

W niniejszej publikacji Autorki podjęły próbę wskazania, w jaki sposób miasto może kształtować swój wizerunek zgodnie z założonymi celami i przy istniejących uwarunkowaniach. Każde miasto, niezależnie od wielkości i posiadanych walorów (przyrodnicze, krajobrazowe, obiekty historyczne, bogata tożsamość kulturowa), może wykreować swój atrakcyjny wizerunek. Kluczem do szeroko rozumianego sukcesu na rynku miast jest odpowiednia wiedza i umiejętności analityczne osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku miasta, a także ich kreatywność, odwaga i charyzma.

Książka w zamierzeniu Autorek ma stanowić wartościowy przewodnik dla samorządów terytorialnych poszukujących nowatorskich sposobów zarządzania miastem. Celem opracowania jest zatem omówienie podstaw teoretycznych, zasad i instrumentów kształtowania wizerunku miasta. Dodatkowym walorem są liczne praktyczne przykłady dotyczące polskich i zagranicznych miast, które w tekście zostały wyróżnione mniejszą czcionką.

W pierwszej części przedstawione zostały podstawowe założenia i reguły marketingu terytorialnego, którym to pojęciem określa się stosowanie orientacji marketingowej w zarządzaniu terytoriami. Rozważania w kolejnej części poświęcone zostały kategorii wizerunku i jego relacji z tożsamością miasta. Rozdział trzeci dotyczy roli badań marketingowych w procesie kształtowania wizerunku miasta. Omówiono tu metody i techniki badawcze wspierające decyzje na każdym z etapów tego procesu. Kolejne części poświęcono poszczególnym fazom budowania wizerunku miasta. I tak w rozdziale czwartym poruszono zagadnienia związane z diagnozą aktualnego wizerunku miasta, a w rozdziale następnym przedstawiono potencjalnych adresatów działań z zakresu kształtowania wizerunku. Rozdział szósty poświęcony jest definiowaniu docelowego wizerunku miasta i determinantom temu towarzyszącym. W rozdziale siódmym omówiono zbiór instrumentów możliwych do wykorzystania w procesie kreowania i podtrzymywania docelowego wizerunku miasta, w rozdziale ostatnim natomiast zawarto metody monitorowania działań związanych z kształtowaniem wizerunku miasta oraz ewentualną ich korektą.

Niniejsze opracowanie skierowane jest przede wszystkim do burmistrzów oraz prezydentów miast, pracowników jednostek samorządu terytorialnego odpowiedzialnych za promocję miast i gmin, rzeczników prasowych, a także do innych podmiotów odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku miasta.

Publikacja może stanowić źródło wiedzy również dla pracowników agencji konsultingowych i reklamowych, opracowujących strategie marketingowe miast, i badaczy zainteresowanych tą tematyką. Ponadto prezentowane rozważania zainteresują pracowników naukowych zajmujących się koncepcją marketingu terytorialnego oraz studentów uczelni wyższych kształcących się w zakresie: zarządzania i marketingu, administracji, gospodarki przestrzennej, socjologii oraz politologii.

Autorki wyrażają nadzieję, że oddana w ręce czytelników publikacja dostarczy rzetelnych i zrozumiałych podstaw metodologicznych i metodycznych oraz będzie źródłem inspiracji dla kreowania atrakcyjnego i unikatowego wizerunku miast polskich.



czwartek, 18 listopada 2010

Dowolny kurs językowy 35% taniej!

Czy wiesz, że... ponad 1,3 mld ludzi na świecie potrafi porozumieć się w języku angielskim, a hiszpańskim posługuje się już 350 milionów?

Tak, świat stał się globalną wioską, w której od ludzi wymaga się znajomości języków obcych. Wyjeżdżając na tropikalne wakacje nie zawsze porozumiemy się na migi. Trzeba iść do przodu i dokształcać się w każdy możliwy sposób. Z pomocą przychodzi wydawnictwo Lingo i Tom Nextore.


Skorzystaj z okazji już dzisiaj i pamiętaj, że znajomość języków, to inwestycja na przyszłość!

poniedziałek, 15 listopada 2010

Wyprzedaż kursów

Z dniem 30 listopada Psychorada, w związku z wdrażaniem nowych kursów i szkoleń

wycofuje ze sprzedaży 3 szkolenia stanowiące fragment Internetowego Programu Zmiany Osobistej.





piątek, 12 listopada 2010

Narciarstwo dla zaawansowanych

Kurs narciarstwa dla osób, które już nieźle jeżdżą na nartach (czyli niestety nie dla mnie), ale chcą ciągle uczyć się nowych technik i sztuczek.

Książka opisuje:

• jazdę karwingową

• jazdę po stromych stokach

• jazdę po muldach

• jazdę w puchu

Książka pokazuje najistotniejsze elementy techniczne jazdy w konkretnych warunkach.

Ponadto w książce znajdziemy przegląd najbardziej zaawansowanych technologii używanych przy produkcji nart i charakterystykę różnych typów nart dla zaawansowanych narciarzy.

Wszystkich na pewno zainteresuje rozdział „Prawdy i mity o urazach kolana”, tłumaczący mechanizmy prowadzące do tych tak częstych urazów narciarskich, a co najważniejsze, dający wskazówki jak możemy zmniejszyć ryzyko wystąpienia tych urazów w naszej jeździe na nartach.

I na koniec ćwiczenia dla zaawansowanych pomagające nam uzyskać „stalowe uda” i „doskonałą równowagę” jeszcze przed rozpoczęciem sezony narciarskiego.

Atutami książki są prosty, zrozumiały język i bardzo liczne, doskonałe kolorowe zdjęcia.

wtorek, 9 listopada 2010

Ćwiczenia narciarskie dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych


„Ćwiczenia narciarskie dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych” to doskonałe programy ćwiczeń narciarskich na stoku, starannie dobrane i świetnie zaprezentowane. Ćwiczenia są pogrupowane według elementów techniki, które chcemy ćwiczyć (a często poprawiać błędne nawyki z nimi związane), mają precyzyjnie określony cel ćwiczenia i poziom trudności.

• Każde ćwiczenie jest opisane w prosty i przejrzysty sposób, a co najważniejsze dokładnie pokazane jest na sekwencji zdjęć.

• Książka ta jest doskonałą pomocą dla narciarzy chcących całościowo udoskonalić swoją technikę narciarską, czy też skorygować konkretne elementy tejże techniki.

• Książka jest przeznaczona zarówno dla narciarzy-samouków, a takimi jest większość z nas, jak i uczestników kursów jazdy na nartach i instruktorów, stanowiąc doskonałe, gotowe narzędzia dydaktyczne.


Szusuj już dzisiaj>>>

sobota, 6 listopada 2010

Master Copywriter

Kto jeszcze chce wiedzieć,

Jak napisać OFERTĘ, która powali klienta na kolana i sprawi, że będzie błagał

o Twój produkt?

... nawet, jeśli nie masz pojęcia o pisaniu, nie chce Ci się i nie wierzysz w Twoje siły!

Tak Piotr Majewski reklamuje swoje szkolenie. Powiem tak: jeśli uczyć się, to od najlepszych. Cały czas uczę się internetowego biznesu, między innymi właśnie od Piotra. Zarekomendować go może jednak jedno: stan jego konta…

W ramach kursu Master Copywriter otrzymasz:

1. Warte 997 zł 6 PŁYT DVD-VIDEO z 7 godzinami praktycznej wiedzy nt. perswazji, pisania skutecznych ofert, motywacji do pisania i warsztatu copywritera.

2. Wartą 597 zł 1 PŁYTĘ DVD zawierającą:

1. Nagrania MP3

1. 7 godzin NAGRAŃ MP3 z tą samą treścią, co na video

2. 2 bardzo ważne dyskusje (31 min)

3. 4 studia przypadków (54 min)

4. 2 omówienia ćwiczeń (56 min)

5. Historia mailingu Piotra (2 min)

6. Omówienie listy kontrolnej (8 min)

2. 7 godzin PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH z tą samą treścią, co na video

3. 7 godzin VIDEO do oglądania na komputerze



Po szczegółowy opis modułów kliknij tutaj>>>

środa, 3 listopada 2010

Ćwiczenia narciarskie dla początkujących i średnio-zaawansowanych

Zbliża się zima! Nie wierzysz? Spójrz w kalendarz albo za okno.

A jeśli zima, to wiadomo, że i sezon narciarski. Chociaż w chwili obecnej na nartach można jeździć przez cały rok.

Jak się umie… A jak nie? To skorzystaj z podręcznika „Ćwiczenia narciarskie dla początkujących i średnio-zaawansowanych”

Znajdziesz tu programy ćwiczeń narciarskich na stoku, starannie dobrane i świetnie zaprezentowane. Ćwiczenia są pogrupowane według elementów techniki, które chcemy ćwiczyć (a często poprawiać błędne nawyki z nimi związane), mają precyzyjnie określony cel ćwiczenia i poziom trudności.

Każde ćwiczenie jest opisane w prosty i przejrzysty sposób, a co najważniejsze dokładnie pokazane jest na sekwencji zdjęć.

• Książka ta jest doskonałą pomocą dla narciarzy chcących całościowo udoskonalić swoją technikę narciarską, czy też skorygować konkretne elementy tejże techniki.

• Książka jest przeznaczona zarówno dla narciarzy-samouków, a takimi jest większość z nas, jak i uczestników kursów jazdy na nartach i instruktorów, stanowiąc doskonałe, gotowe narzędzia dydaktyczne.